lördag, januari 03, 2009


Wow det fungerade med blogglista såg jag nu när vi kom hem från middagen. Roligt!
I morgon ska jag putta dit några fler.

Tog en lång promenad med Dorado idag bland skotrar och bilar. Han uppförde sig så bra. På några raksträckor där sikten inte var skymd övade vi lite sidvärts i trav. Han är rejält oliksidig. Mycket bra år ena hållet , mycket mindre bra åt det andra. How interesting får man väl säga, kanske min favorit behandlare ska få titta på honom. Möjligen är det bara koordinationssvårigheter pga för lite träning. Vi får se..
Hoppade lite tunnor och nu suger han själv mot hindret. Hoppar och vill ha belöning.

Innan vi gick iväg på middag passade Kari på att fota Bertil och mig. Min mamma klagade på julaftonen, det finns inga foton på dig och Bertil tillsammans, sa hon. Nu finns det det i alla fall. Bara för dig mamma.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inte för att jag är din mamma, men ni ser så varma, rara och stiliga ut, du och Bertil, så jag blir glad ändå:)

/U

Elisabeth sa...

Du är gullig du :) Kari är duktig på att fotografera och arrangera .

/E

Eva Östman sa...

Sådana sötnosar ni är!
(Visserligen är Kari urduktig fotograf - men hur svårt kan det vara med detta motv...?)