fredag, januari 02, 2009


Kallt, minus 11 ungefär. Ser ut att bli en solig dag . Dag och dag, fortfarande är solen synlig en kort stund men det blir lite längre allt eftersom.

Snart hinner man jobba och sköta djuren i dagsljus. Så skönt att vi är på väg åt rätt håll.

I år avlade jag inte ett enda nyårslöfte och satte inga mål heller. Ska kanske fundera på det.

Ett mål för dagen har jag i alla fall, ponnyernas hovar måste ses över. Kommer inte alls ihåg när Dorado skoddes sist , hoppas jag skrev det i bloggen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon, här är det också kallt. Jag vet inte hur kallt, för det är så mmycket rimfrost på dengamla terometern utanför fönstret att man kna inte se siffrorna. Men helt klart kallt:)

Hästarna hade rimfrost i pälsen i går kväll.

Om inte jag blandar samman med vad jag läst i någon annan blogg, så tror jag allt att du skrev om din hovsalgares besök.

/Ulrika

Elisabeth sa...

Bra , ska blädddra bak några sidor och se efter.

Tycker inte hans hovar verkar växa så mycket så det är mindre lätt att avgöra hur lång tid det gått.