tisdag, januari 20, 2009


Oj vilket virus jag åkte på eller så fick plötsligt alla virusar som jag utsatts av på jobbet fritt spelrum. Huvaligen så eländigt men det är ju övergående..

Har inte varit ut till hästarna sen i fredags, Bertil har varit duktig men jag antar att han längtar efter att jag ska bli frisk. Nånting har gått ner i lungorna på mig så han får hålla ställningarna lite till.

Innan jag åkte dit så hittade jag Carolyn Resnicks sida. Har inte kunnat läsa så mycket än men kan absolut rekommendera en stunds studerande. Förra veckan hittade jag ett radioprogram där också om "Vattenhålsritualerna". Vet inte om det finns kvar, måste återvända till soffan ;)

http://dancewithhorses.com/index.html

Hon har en blogg också såg jag. (Hittade hennes namn på Parelliclubsidan)

Annars så är det TV zappande som gäller. Orkar inget annat än ;)

Inga kommentarer: