söndag, januari 04, 2009


Roade mig återigen med att göra blogglista med uppdatering. Lyckades bättre den här gången :)

Om en stund kommer Tove och Linus . De åker till Indien på bröllop på tisdag. Då åker Kari till Stockholm också. Nästan tur att man börjar jobba då så blir det inte så långsamt :(

Ska ta och fixa lite middag. Tog fram hallon sen i somras ur frysen. Dags att vara lite kreativ.

Bilden från någon av deras andra resor.


"There is no greater therapy for the inside of a person than the outside of a horse"~~~

Så sant, tur att man har dem.

4 kommentarer:

Blenda Elby sa...

Märkligt att min sida är så seg på att uppdatera sina uppdaterinager, har sett det på andra blogglänkar också. Den tekninken, den tekniken ;-)

Anonym sa...

Jaså , har du uppdaterat och det inte syns. Ska genast gå in :)

/E

Anonym sa...

Hej elisabeth Hoppas allt är bra med dej och hästarna. Såg du va ute med grabben din häromdagen när jag skulle iväg och jobba. Ska du ut och rida något säg till jag vill gärna ha sällskap.DÅ jag tror grabben skulle koppla av lite mer då också.Tänkte börja longera grabben då han är lite respektlös mot en och ej flyttar sej ibland. Så tänkte får jag han lyssna om jag longera honom då kommer han vara lite mer uppmärksam.Tänkte om du har något tips hur jag ska börja. Arne förstod ju han så lätt. Han som varit den häst vi haft som varit svårast att lasat. När han skulle flytta från oss så gick han på som ett ljus pga att jag tränat honom så skulle grabben behövt vara. För en nordis går ej tjura mot, dom vinner oftast he he. MVH Ellinor

Elisabeth sa...

Hej Ellinor!

Ja vi var förbi och hälsade på era pojkar. De var mycket intresserade :)


Kom förbi och hälsa på så kan vi prata mer om du vill..

Elisabeth