lördag, januari 03, 2009


Måste utveckla tekniken idag. Nu går jag in på Ulrikas blogg för att se om folk uppdaterat. Tar för mycket tid att gå runt och kolla och dessutom blir jag lite besviken tror jag när det inte är gjort ;) Måste ha det på min :)
Allt sådant är bra för min hjärna att hålla på med. Ungefär som korsord för andra som närmar sig glömskan.

Kallt idag också, middag ikväll hos bror. Några timmar däremellan att utnyttja på bästa sätt.

Bilden visar det som borde tas om hand snarast, tar energi där det ligger.

4 kommentarer:

Eva Östman sa...

Hihi, jag använder också Ulrikas blog så! Ibland kan jag se att "Oj, är det så länge sedan jag bloggade..."

Mycket imponerande att ha det så!

Du får lära mig när du lärt dig!

Eva

Elisabeth sa...

Ja så gärna men det kanske dröjer. Att röja bland mina papper tar längre tid än jag tänkt. Känner mig heroisk som gör det. Har någon stark "hang up" när det gäller det. Har satt på kaffevatten på låg värme för att belöna mig när jag är färdig :)

Ulrika sa...

Faktiskt är det lätt ordnat. Logga in på bloggen, gå till "Anpassa", "Layout". Där väljer man "Sidoelement", sedan "Lägg till en Gadget". Där kan man välja flera olika fiffiga finesser. Den som mi tänker på heter "Blogglista", klicka på den och där klickar man på "Lägg till en blogg i din lista" skriver in adressen och sedan spara.

Lycka till!

/U

Elisabeth sa...

Tack, Gulle dig! Ska bli kul :) men först ut i kylan.