måndag, januari 05, 2009




Jag säger bara kallt ... fast när Lina skriver att de har -30° brrr

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här är också iskallt!

Ovanligt, härligt och klart och jag gissar på -17 ungefär, vilket är hiskeligt i Skåne=).

Bara de bloggar som har RSS-flöde kan uppdateras på blogglistan. Jag kan inte förklara vad det är, men på t ex blogspot finns det automatiskt.

Han är verkligen flott, din pålle!

/U

Eva Östman sa...

Hur kallt har ni? Och hur gör du med täcken?

Eva

Elisabeth sa...

Vi har nog inte haft mer än -20°, inte farligt får man väl säga i jämförelse.
Det senaste dygnet har täcket fått vara på utom några timmar mitt över dagen. Annars brukar jag ta av det på morgonen och sätta på det när jag nattar dem.
Behövs kanske inte men det är om det snöar som han blir blöt.
Ponnyerna verkar helt opåverkade. Möjligen gör de av med fler kalorier , det får man hoppas :)