torsdag, januari 22, 2009


SavvyClubs DVDn har anlänt till vissa men inte hit ! How interesting, är det bäst att säga :)

Annars har jag bestämt mig för att betrakta resten av veckan som en slags antistressemester. Länge sedan jag gjort så lite på så lång tid..

En del kunskaper har jag insupit från TVn faktiskt. Har ju sett på program om mat, relationer sjukdomar,skönhetsvård, träning, nyheter, livet på landet i Hem till byn och mängder av annat. Ett och annat som jag inte visste förut ;) Har fattat ett och annat beslut också. Lite mer tid att tänka än vanligt kan resultera i sådant.

Nu hoppas jag på DVDn idag för att återvända till hästvärlden så sakta.


Apropå återvända så idag återvänder Tove och Linus från Indien.

5 kommentarer:

Nypan sa...

Jag väntar med spänning jag oxå.
Massor med lastning att ta del av, perfekt för mig.
Jag har sett behavior skivan: "Its not about the trailer" underbart att se. Jag har även bestämt att jag ska bygga en brygga av pallar, därför att "Its not about the trailer" ;-)

Vi ses snart
Kram
\Anette

Ulrika sa...

Skönt att läsa att du återvänder på bättringsvägen:)

Blenda Elby sa...

ingen DVD här heller.
/a

Anonym sa...

Men här kollar vi för fullt ;-)

Elisabeth sa...

Ok! Då hoppas vi på morgondagen då :) angående DVn.

Tack U :) känner mig tacksam att få återvända till vardagen.