torsdag, januari 01, 2009


Dorado är klar för att vikariera som polishäst. Åtminstone tyckte jag det igår. Han var en klippa bland alla fyrverkerier. Det höll på i många timmar så jag tror att både hästarna och fåren är fulltränade nu :)

Eftersom Smilla inte varit okey kunde jag inte fullfölja min plan med smällträning så jag var ganska spänd inför kvällen. Känns jättebra nu när det är klart och ett nytt år fullt av möjligheter ligger framför oss.

Smilla hade en hemsk kväll, nu ligger hon och sover och jag hoppas mycket att det inte ska smälla något idag så hon får vila ut.

På bilden Utter med kompis. Det där har vi inte tränat yet...

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Bra med grannar och andra som sponsrar med fyrverkerier till träning. Det kan ju bli dyrt annars;)

Elisabeth sa...

Ja så försökte jag tänka under kvällen. Dessutom slapp jag allt besvär och risker med att tända på.
Det är så lugnt och skönt här idag. Tror de hann smälla allt igår.