lördag, februari 13, 2010






Wow vilken vacker dag! Bildbombar, kan inte välja bild. Han är så söt, ser ut som en islänning tycker jag.

Började med att vi fick hem hö, känns skönt. Nu ska vi nog klara oss till april eller så. Hästarna är alldeles för runda så jag bör försöka dra ner lite nu när det inte är riktigt lika kallt. Tror inte att det går åt så mycket kalorier i kylan trots allt ;)

Efter det har jag ridit runt i djupsnön i hagen. Ponnyerna föredrog att stanna här uppe ;) Dorado verkar gilla det här nu, han försökte inte gå tillbaka i spåren utan sökte sig nya vägar. Helt barbacka, börjar allt få tillbaka lite balans. Jag alltså, hans verkar alltid bra. Modig är han också. Uppmärksam som vanligt men inte skvätten. Man må betänka att detta är på hemmaplan men man får börja med det och se till att det är mycket stabilt så kanske vi kan vandra trygga vidare sedan :)

Allmänt nöjd känner jag mig:)

6 kommentarer:

Rosa sa...

Roligt att du kan rida runt i djupsnön, börjar bli lite avundsjuk av att jag inte är hemma o får njuta av att vara ute i snön.

Eva Östman sa...

Låter härligt. Hemmaplan kan ju sakta bli större och större :-))

Maria sa...

Visst är det härligt att rida!!!
Jag längtar nu efter två veckors uppehåll...

Elisabeth sa...

Ja det är rätt härligt med snön just nu men det är mycket som du slipper också. Du gör antagligen rätt att vara borta nu ändå. Fast vi längtar efter dig Rosa..

Nypan sa...

Vilka underbara bilder o va skönt att du rider mer o mer.
Heja på!

Borde vi inte träffas snart och Parella lite?

Kram

Semlan sa...

Men guuuuuud va snö!!! Jag tyckte vi hade massor här. 60 cm. Men ni drunknar ju nästan i snön :) Härliga bilder.