torsdag, februari 04, 2010


Min nya kamera anländer nog endera dagen. Ibland är det bra att vara seg. Dustin sålde den jag vill ha denna vecka för bättre pris förutom att väska och minneskort följer med. Låter strålande. Skulle vilja att den kommer imorgon så jag kan fota denna soliga helg som kommer. För det blir väl sol ;) Sen kan man tänka sig att min bloggningslust tar fart igen.

Annars inget nytt förutom att det är förkylt här. Jobbar ju inom ett klart riskyrke för sådant ;)

Blommor, ädelstenar och fåglar sägs vara en skymt av den högre världen. Benägen att lägga till hästar på listan :)

5 kommentarer:

Rosa sa...

Jag håller med om att hästar bör läggas till i listan =)
hur mycket snö har ni egentligen? Ser flera som tycker att det räcker nu.

Nypan sa...

Det måste bli sol i helgen, tycker att detta dystra väder kan vara över nu.
Ang hästaran så ska dom definitivt in på listan
(åtminstone vissa :-D )

Kram

Elisabeth sa...

Ska ta lite bilder på snöläget om kameran kommer men man kan nog lugnt säga att det är rekord sen B och jag flyttade hit i alla fall :)

Nu ska vi inte vara sådana A , det är ju människan som sabbat de andra eller .. ;)

Lina sa...

Ja känner mig riktig matt på snön om sanningen ska fram, känns som vi alla behöver lite sol. Krya på dig E mormor och jag sänder goda tankar ;)

Elisabeth sa...

Tack Lina jag till dig också :)