fredag, februari 12, 2010



Lekte en stund och Dorado hoppade studs över tre tunnor på rad, vände och hoppade tillbaka Liberty. Han såg helt underbar ut, solen sken snön gnistrade och jag trodde att jag filmade. Upptäckte då att batteriet hade tagit slut på kameran ;)

Red barbacka igen, vågade valla ponnyerna. Gjorde ju det mycket med Zapatera men har inte ens tänkt tanken med honom. Inte med sadeln heller. Han blev lite på men inte farligt. Tyvärr är de små smarta nog att smita in i lösdriften, tycker att det är för mycket snö. Det tycker Dorado också men det är som det är.

Lite tjatiga bilder kanske men det blev inga nya idag. Borde köpa ett extra batteri till kameran.

6 kommentarer:

Yvonne sa...

Eller så ber du mig komma ut och fota ;-)
*ler stort*
*fniss*

Elisabeth sa...

Det var en höjdare den gången du fotade Zapatera. Eller två gånger rättare sagt. Både Grönängen och Sundsvalls Ridklubb. Mycket tacksam för de bilderna :)

Yvonne sa...

=)
Kan ta fler om du vill, gillar ju att fota vackra hästar ;-)

Lina sa...

Testade också med tunnorna i liberty men körde inte lika skarp som dig ;)

Kerstin sa...

Hej på dig!! Eftersom jag är här inne och smyger så gott som dagligen och njuter av dina trevliga bloggar så har du fått ett pris av mig! Finns att hämta på min hemsida i mitt galleri under Pris, "Kreativ bloggare", ett rosa och fint pris!! Ha det så bra!

Elisabeth sa...

Tack Kerstin! Det är inte varje dag man får ett pris :)