lördag, februari 20, 2010



Kallt var det ;) Tränade lite cirkel och att stanna för sticken. Upptäckte att D inte alls förstod när jag inte knyckte till med höften a la Hempfling (då stannar han mycket bra). Övade några gånger, bör göra det till en 7 dagars. Sticken vill jag ju använda från ryggen så det är bra att ha det klart.

Red en stund men D kändes något explosiv ;) Borde ha markarbetat mycket längre först men på planen är det skare nu. Lite mindre lätt att träna överhuvudtaget.

Satte upp en hösäck i dalen och det blev startskottet för hästarna att börja leka ungefär som på filmen. Denna gång sprang de upp och ned för backen i djupsnön också så motion har de fått alla tre . Skönt det :)

Oj då, vill man se den bilden får man nog klicka på den..

8 kommentarer:

Eva Östman sa...

Praktiskt med självrastande hästar! Jättefin bild - jag klickade på den och såg D i fart!

Elisabeth sa...

Mycket praktiskt. Tänk vad Z och Dorado skulle rasta sig i alla fall vintertid :)

Elisabeth sa...

Tillsammans menar jag..

ingela sa...

wowo, häftigt med helformat

Eva Östman sa...

Bra idé - vem flyttar? Ni eller vi?Kanske båda?

Rättvik verkar trevligt: vacker natur och säkert massor av snö på vintern och så är det ungefär halvvägs...

Elisabeth sa...

Dalarna, Delsbo eller Skogsnäs ville Stefan Sundström bo i enligt dagens tidning. Kan tänka mig det jag också :)

Elisabeth sa...

Föresten glömde Salsta.. Järna går också bra :)

Maria sa...

Ska du flytta så har du en köpare på ditt härliga palats!!! hihi