fredag, februari 26, 2010



Ledig dag. Det snöar :) Otroligt!
Fia kommer och hjälper mig med hästhovarna. Tolv hovar är mycket för mig som redan har diverse skavanker av snöskottningen. Får jobba ihop lite cash istället ;) Har tänkt mig att börja mer aktivt med hovarna så småningom och ta hjälp lite mer sällan, den som lever får se.

Igår kväll hade vi en Parelliträff. Vi blev inte så många men vi som var här hade en trevlig kväll. Avslutade med andra delen av Birmingham DVDn så nu känns det som om jag varit där.

Märker att något börjar hända med mig, är mycket mer avslappnad i förhållande till allt det här med Parellandet. Inte alls lika på och ambitiös. Känner mig rätt nöjd som det är just nu. Längtar inte hela tiden efter att lära mig mer och se allt och höra allt. Känns rätt bra. Kanske har med åldern att göra eller något annat som jag inte vet. Skulle inte förvåna mig om Dorado är lättad ;)

3 kommentarer:

Anita sa...

Känner igen känslan. Hörde ett fågelkvitter idag som man annars hör i andra halvan mars. Inget kunde gjort mig gladare. :)

Nästa parelliträff på Grönängen - som är vit länge än. Längtar - en skön känsla - efter er.

Elisabeth sa...

Grönängen i snö är inte dumt det heller. Skulle vilja höra lite vad du tänker sätta för fröer också och när. Man kan ju alltid härma den som är mer erfaren på området. Förra årets val ho dig var helt i min smak :)

Marion Princic sa...

dina tva ponnysar ser ut som mini-milvas :) super söt!!!