onsdag, december 03, 2008


Savvyclubs DVDn är skickad från USA. Kommer kanske som julklapp. Vad roligt det är att ha dessa att se fram emot.

Ett av avsnittten är detta, tänker direkt på din häst E. Det handlar rätt mycket om LB extroverta just nu. Mycket intressant.

"STRADIVARIUS"
with Pat at the Redmond, Oregon Tour Stop
(Level 1+ / approx. 19min. x 4 chapters)

Pat Parelli plays with a beautiful, intelligent, sensitive Arabian Left-Brain Extrovert and reveals how quickly this fine horse is able to learn.

Igår snöade det en hel del, hör att grannen är här och plogar.

4 kommentarer:

Eva Östman sa...

Jamen, det låter ju precis som en mig närstående filur :-))

Hoppas den kommer snart - kanske kan den få igång mig igen.

Eva

Anonym sa...

Hej Elisabeth!
Du har en så trevlig blog! En massa roliga länkar till filmer och annat avancerat. Appropå film, vad otroligt fina ni såg ut på de du lagt ut! Hoppas du fortsätter filma din träning lite. En annan har ju lite hästabstinens vet du, så det är roligt att se lite trevlig hästträning live...
Många kramar från Jenny!

Elisabeth sa...

Tack för alla fina ord! Vad bra jag har det på alla sätt som känner så gulliga personer :)

Kram Elisabeth

Eva Östman sa...

Jag har fått DVD:n! Kalasbra!

Eva