onsdag, december 31, 2008




Hej igen! Jag kunde inte komma åt bloggen igår. Nästan som en lillsemester :)

I alla fall var vi med Smilla på en veterinärcheck igår. Allt verkade bra, tack och lov. Lite mörbultad men det mesta verkade fungera som det skulle. Början till tandsten , så nu ska här skrapas och grejas medans Kari är hemma. Hon som har bra syn :)

Kari tog bilderna, föredömligt oskarpt på mig.Till skillnad från de flesta så går jag ner i vikt på jularna och det är inte till min fördel. (Igår gjorde jag Nigellas tiramisu som åtgärd)

Överrepresentation av vissa raser ,eller..

Efteråt var vi i Sundsvalls city en stund. Kari shoppade skor, dock inte de på bilden.
Vi var tidiga så det var lite folk, rätt trevligt.

Var också på Hundaffären och diskuterade åtgärder och hjälpmedel när det gäller jagande av skotrar. Ge mig ett elektriskt halsband, ni har säkert i lådorna .. sa jag inte.

Inga kommentarer: