onsdag, december 17, 2008


Fick ett brev idag med en förfrågan i ett angeläget ärende.
En vän från förr vars dotter ska börja studera och dessutom inte ska rida pga av sjukdom behöver placera sitt 11-åriga sto hos fodervärd tills vidare.

Jag har en bild på ett mycket vackert hästhuvud framför mig. Hannoveranare, 173 cm.

Det skulle också kunna gå bra att ta ett föl vid intresse. Vad säger ni på DP ska det inte vara en skönhet som passar bra med Kisen :)

Matten är mycket angelägen om att den ska få det bra. Räddade hästen för fem år sedan från tråkiga omständigheter. Håller tre fingrar att det ska ordna sig till det bästa.

Annons ligger ute på Bukefalos.


http://www.bukefalos.com/r/showentry.php?e=68252&catid=29

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att det inte var en skimmel... Då hade jag spärrat min dator för Lina ;-)

Ulrika sa...

Nu är det looooooov!

Jag hoppas du har orkat ända fram!