torsdag, december 04, 2008


21 dagar kvar till jul ;) Jag har inte adventspyntat än men det kanske blir någon stake den här helgen. Lite är den här månaden som en parantes. Om mindre än 21 dagar vänder ljuset :) och i januari börjar allt om.

Ebba von Sydow föreslog att man skulle ta det roligaste bilderna från sin blogg , dra ut papperskopior och klä granen med. Kanske något som roar eventuella gäster ?
Inte så lite ego men rätt lockande för en sån som mig. Förresten har bloggen utvecklat lite egosidor hos en annan men det är nog inte så fel tror jag.

Blomman på bilden seglar i ett fat som Ingela på "Lera med Mera" har gjort. Fick det när jag fyllde år och det är sååå vackert.

2 kommentarer:

Blenda Elby sa...

Visst vore det kul med en liten bok eller nåt, med de finaste bilderna från bloggåret? Borde ju finnas en funktion för det på blogspot tycker jag, annars får jag hitta på en och finansiera resten av livet, (lika som jag hittade på gryningslampan ett par år innan den kom ut i handeln...)

Elisabeth sa...

Gryningslampan ?? Nu blir jag nyfiken..