torsdag, december 25, 2008


Juldagen, inga plikter ! Snö och 7 grader kallt. Hur bra är det inte :)

Igår fick jag en julklapp av Expressen. Gick in på nättidningen och där skulle man messa ett nummer för att ev få en kod till Spotify den nya saiten för laglig musiklyssning. 2000 personer fick en kod och just nu lyssnar jag på musik i bakgrunden. Jätteglad för detta :)

Vet inte hur länge medlemsskapet räcker. Annars kostar det en hundring i månaden. Kan säkert vara ett billigt alternativ för folk som köper musik varje månad.
Just nu lyssnar jag på The Smashing Pumpkins " A Very Special Christmas..


Dorado trivs i fårhuset. Strax innan jag tog bilden stod ett får bredvid honom i öppningen, det såg roligt ut men innan jag hann dit med kameran var fåret borta.

Tack alla ni som skickat Julkort, roligt att få. Själv har jag inte skickat några så om ni inte fått så är det inte personligt ;) A i Göteborg, kan inte du maila mig så jag får din adress :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Råkade radera din komentar så jag vet inte villken bild det var. Men du kan ta den =)
God jul

kram Lina

Elisabeth sa...

Tack!

Du kan snart se vilken :)