onsdag, december 03, 2008


Ett under har skett =) DVDn låg i brevlådan när jag kom hem för en stund sedan. Det brukar ta några veckor från det att meddelandet kommer till att DVDn anländer annars. Rosa kom också så nu ska vi strax slå oss ner och titta.
Ska bara ut till hästarna först. Det kom massor av snö men sen kom regnet :( hästträningen ligger nere tillsvidare. Törs inte ens träna ljud och sånt för halkans skull. Har annars fått tag i den största plast jag sett tidigare. Räcker till att slå in gossen och tjejerna tillsammans tror jag.

På bilden Z i paket. LB extrovert :)

3 kommentarer:

Nypan sa...

Jag jubladade dubbelt idag, både savvy-DVDn och Mary Ann Kennedy CDn :-)
Sitter just nu och tittar på savvy-dvdn.
Kram
\Anette

Elisabeth sa...

Så roligt!! Det kunde du behöva extra mycket.. Strax innan jag gick in på din blogg igår sa jag till Rosa att det är konstigt men det är så att man blir som lite orolig när det är någon som inte bloggar på några dagar. Tänker att det har väl inte hänt något. Om man är lagd åt det hållet vill säga och det är jag ;)
Idag ska jag leta reda på de andra CD skivorna förhoppningsvis.

Eva Östman sa...

Man blir inte så lite stolt över att bli utlagd på en så välbesökt och högkvalitativ
blogg!

Zäta är också mycket nöjd :-)


Eva