söndag, december 21, 2008


Bloggmania heter det så ;)

Smilla fick besök av tomten Saga redan idag. Tuggben och godis, härligt.

Dorado och jag har grejat lite. Underlaget slog egentligen alla rekord. Isigt, knöligt och skare. Ändå var det jätteroligt. Han är så mycket mer "confident" nu och hans inre personlighet som verkar vara LB introvert och LB extrovert åt det milda hållet båda, blir allt mer övervägande. Åtminstone läser jag honom så just nu ;) Förbehåller mig rätten att ändra mig.

Tunnor är toppenleksaker tycker han. Kan knappt hålla honom från dem. Han gillar mycket att gå sidvärts och att häva sig över och stanna mitt över. Han försöker att få "godismaskinen" att ge utdelning :)

Mycket matorienterad om man säger så. Mintgodisarna är bäst. Ibland blir han som en viss hund som jag minns från förr, nästan blockerad och kan inte tänka för han vill så gärna ha gobiten.

Inga kommentarer: