onsdag, juli 01, 2009





Wow nu kommer jag in här igen. Kan absolut inte räkna ut vad det är som gör att det inte går mest hela tiden. Är faktiskt lite beroende av min lilla låtsasvärld på bloggen;) Känner mig genast isolerad "in the middle of nowhere" när jag inte har kontakt med den. Det stämmer väl också till viss del även om det är jag själv som bestämt mig för att stanna här och vila upp mig lite. Börjar känna mig rastlös, kanske vilat färdigt :)

Verkar vara lite färre broms i farten, möjligen kan man träna häst. Bromsar på dagen, knott på kvällen "How interesting" lite samordning vore att föredra.

Saknar mina hästvänner men på torsdagkväll är vi några som ska träffas utan hästar en stund. Ser fram emot det.

Rosorna blommar så man undrar hur det är möjligt.

Hästarna är förvisade till planen här uppe under dagarna. Tänkte att lite hö och uppehåll i det ständiga smaskandet av gräs skulle vara välgörande. Tror de tycker att det är rätt okey mest för att bromsarna är besvärliga på betet. Nätterna verkar betydligt skönare.

3 kommentarer:

jenny sa...

vilken oas det är kring ditt hem!! :)

Elisabeth sa...

Det är väl det men det är klart att jag väljer vad jag vill visa också :) livet går upp och ner och hit och dit..

Anita sa...

Nätterna är underbara - man borde inte sova gäller nu.