måndag, juli 13, 2009


Hemma igen efter en helg i Falkenberg. David Lichman, hästar och fullt med Savvyfolk. Är både utmattad och upphetsad av allt jag har fått chansen att lära mig. Tack ni som gjorde det möjligt .
Måste "soak on this" ett tag innan jag riktigt vet vad jag ska börja med. Vilken tur för mig att jag är ledig från det mesta ett tag framöver och kan ägna mig åt detta.

Bilden: Mano The Yellow Stallion Wannabee och Ulrika.

Är fundersam om min kamera har fått sig en smäll eller om det är jag själv som var för upphetsad för bilderna jag tog är inte skarpa.

6 kommentarer:

Blenda Elby sa...

Låter helt underbart!

Elisabeth sa...

Ja vad jag önskar att ni varit med hela bunten. Ska försöka skriva mer om vad vi gjorde så småningom :)

Sofie i Halmstad sa...

Hej hej
Det var kul att träffa e alla.
Det var ju bara SÅ skoj och lärorikt :-) Huvudet är helt fullproppat med information, gäller nog att sätta sig ner o gå igenom anteckningarna så fort som möjligt.
Hoppas er hemresa gick bra.
Mvh Sofie i Halmstad.

Elisabeth sa...

Samma här :) Ställde mig och målade och försökte tänka lite på helgen men det surrar runt för mycket. Ska också gå igenom anteckningarna och lägga upp en plan.

Ulrika sa...

Vilken fin bild!

Idag här hemma är det inte mycket hingst-power på Manno.

Elisabeth sa...

:) Han känner sig säkert som mig, färdig för sängen..