tisdag, juli 14, 2009





Fick besök för en stund sedan. Måste bara gå in och lägga ut bilderna på gästerna. I alla fall Tunbyns vackraste häst. Enligt min mening så är det inte många som slår honom överhuvudtaget... Hortelano PRE hingst, 10 år gammal och omsorgsfullt skolad i den Akademiska läran med närkontakt med Bent B. Oj! jag höll på att glömma Penilla hans ambitiösa ägare :)
Tunbyns alla bromsar var som tokiga i honom så det blev inte möjligt att fota i lugn och ro men en liten uppfattning om hur mäktig han är får man.
Smilla tittade intresserat liksom Dorado och Lillasyster.
Lillasyster har lärt sig öppna dörren till höboden, i alla fall tror jag att det är hon ;)

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Åh, ett så flott ekipage!
Jag tror det var så som Manno kände sig och Pernillas stiliga hållning önskar jag mig.

Visst var det oerhört fascinerande med all trängsel på campingen. Så tätt, tätt, tätt och ändå liksom var för sig.

Elisabeth sa...

Ja de är liksom kungliga :)

Mycket fascinerande men lite obegripligt också. Man ska nog vara mycket social och kanske ha barn som gillar sånt också. Är så glad att inte behöva semestra så eller semestra överhuvudtaget men så är jag ju lite "eljest"