onsdag, juli 08, 2009


Läste "Huvudbry om Hund" och hon skriver om kedjor. Någon som kommer ihåg var det nyligen har stått om det i hästsammanhang? Har för mig att det var i Parellisammanhang och mycket intressant men att jag totalt har glömt var. Kan det ha varit Lichman?
Kedjor i inlärningen alltså :)
Nu kom jag på det jag tror att det var i ett av Karen Rohlfs nyhetsbrev, hon hade fått det från Lichman. Ska leta senare idag. Js Hundblogg är intressant även för oss hästnördar. Förresten är hon sådan i grunden hon också..

Visst vill man ha en baby som gillar hundar :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Babyb är så fatastiskt söt att varje gång hon figurerar på bloggen vill jag bara ha en egen, eller flera egna babysar. Jag vill bara ägna mig åt babysar, hela dagarna, när jag ser henne på din blogg. Aå att läsa mormorsbloggen är inte ens att tänka på.

/U

Elisabeth sa...

Det kan vara mycket farligt med babysar, anar att hon kommer att skynda på en hel del andras ankomst. Faktum är att det nog redan hänt :)

Själv är jag mycket nöjd med lånebaby men det kommer bli jobbigt att hon finns så långt borta till vardags.