fredag, juli 24, 2009










Hemma igen! Skönt det också men veckan i Stöde på Lindberga gård var så härlig :) Över 20 Parellipersoner sammanlagt, en massa hästar och andra djur, god mat och mycket hästprat.
Vi tittade lite på varandras hästar och försökte läsa deras Horseanality.

Nu ligger mina hästar i lösdriften och det blir nog en tidig kväll för mig också..

Bildbombar på en gång. Annalena Ödmark tog bilder när jag lekte med Dorado den soliga dagen denna vecka. Så roligt att få bilder på sin häst och sig själv tillsammans. Vi hade roligt den dagen. Lillasyster var med på ett hörn, busig och påhittig. Mycket Leftbrain Extrovert den.. Börjar lite undra om inte Dorado är det också men blivit mer introvert av olika anledningar. Så spännande det är ändå att se vad allt tar vägen :) Tack Annalena!

7 kommentarer:

Maria sa...

Vilka underbar bilder med massor av energi! Han är verkligen snygg, Dorado!

Ha det gott
/Maria

Ulrika sa...

Jag håller med Maria. Dorado är stilig och jag tycker att ni båda är snygga:)

Nypan sa...

Jättefina bilder, håller verkligen med ovanstående. Och visst är det kul att få bilder på sig själv, med häst ibland. Det är liksom lättare att se på avstånd hur det ser ut egentligen. :-)

Kram
\Anette

Eva Östman sa...

Lillasyster är ju för söt där hon leker Touch it för sig själv i bakgrunden :-)

DuoD ser urfina ut tillsammans!

Sofie i Halmstad sa...

Jätte fina bilder :-)

Unknown sa...

Hej! jätte fin blogg! jag älskar bilderna! Ta gärna en tit in på min bloggg! :)
Vi ses!
www.singhorse.blogg.se

Elisabeth sa...

Roligt med kommentarer också :)

Hej "Vem är jag?" var in på din trevliga blogg. En gång i världen hade jag en brevvän i Singapor (stavade jag rätt..) och därför blev jag nyfiken. Brevvänner hade man före datortiden ;) Du tar jättefina bilder!