lördag, juli 18, 2009


Nu kommer det antagligen att bli tyst här på bloggen några dagar. I alla fall om jag lyckas lasta båda mina hästar och komma iväg trots bromsinvasionen.

Om någon försöker lämna meddelande på min lånade mobil så måste jag erkänna min tekniska oförmåga, jag får inte fram dem. Not yet! Lär mig kanske i Stöde.

Ganska prydligt ekipage förutom fläckarna på finkan. Det är B som har spacklat men hann inte göra klart. Det blir så småningom. Innuti är det så rent att jag nästan inte näms ta in smutsgrisarna.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

God tur:)

Eva Östman sa...

Mycket prydligt! Ska du bo i släpet?

Kommer du ihåg när vi bodde i transporterna på Wången, när underbara Kaye Thomas hade parelli-kurs en hel vecka? Du hade med dig två hästar då också.

Då var min transport nymålad och fräsch inuti, så jag bara fällde upp gästsängen och sov med öppen lucka och utsikt över hästhagar och sjön. Kanel sov i hundsängen vid lilla dörren. Din transport var inte nytvättad, så du spände upp tältet inuti transporten och sov där. Sju år sedan!