lördag, mars 20, 2010



Soooooolig dag, helt underbart!
Ska tillbringa det mesta av den ute hos djuren har jag tänkt. Har laddat ned en del intressanta saker i ipoden och ska mest ta det lugn. Mocka, borsta,verka och sola. Kanske är underlaget så bra fram emot eftermiddagen så vi kan träna lite också.

Var iväg på en Klädbytardag på morgonen och fick tag i del fina kläder till Judith-Elisabeth. Roligt att handla så mycket och betala så lite. Tänk om man kunde göra det till sig själv. Garderoben börjar bli tom på kläder som duger i officiella sammanhang. Lite väl svartgrå om man säger så och tunn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Köpte du något av nummer 58? Isf var det jag ;)

/Ida

Elisabeth sa...

Å vad synd att jag tagit bort alla lappar. Fick för mig att jag skulle tvätta och stryka lite. Kanske ska ta en bild när jag är klar så får du se om det är något. Vore allt lite lustigt om det är så. Kommer ihåg att det nog stod 60 på två av grejorna.