fredag, mars 19, 2010


Inte nu igen sa Smilla när jag plockade fram kameran ;) Samma samma motiv behöver nog ut i världen och fota lite.

Skönt med helg måtte det bli lite roligare väder. Hästarna verkar mycket uttråkade. Ska se om jag kan ta mig över snön och skaffa lite aspar åt dem att gnaga på .

Har anmält mig till Yogadag nästa söndag. Behöver ta itu med min rörlighet. Visserligen har jag och en arbetskompis tränat lite. Vi hoppar upp på bocken i gympasalen när tillfälle ges. Vi tyckte att vi var jätteduktiga och hoppade högt när jag kom på att vi skulle kolla hur hög bocken var. 1.20, vilken besvikelse, var säker på att den var åtminstonde 1.50. Nu tänker jag inte mäta på länge bara träna.

2 kommentarer:

Frida sa...

Dina bilder är så fina och Smilla och dina hästar är ju fina motiv! Du kan komma till mig och fota lite... he he kanske lite långt till Boråset... men jag skulle gärna vilja ha en fotograf ;)

Ha en skön dag i solen idag!

Elisabeth sa...

Det var en fin komplimang :) Ha en skön dag du också med din härliga häst.