torsdag, mars 11, 2010



Dagens tacksamma tanke: Sååå skönt det är att bo på en kulle när snön smälter med rasande fart. 7° dygnet runt nu. Spännande klimat.

Dorado går igenom i varje steg han tar. Ett tjockt lager hoppressad snö framför stallet som luckras upp. Lika bra att han är barfota, tveksamt om skorna skulle suttit kvar.

En tacksam tanke till. Halmen som jag körde hem hade jag inte klarat att få uppför den sörjiga backen en dag senare. Skönt att ha den hemma.

Ni som inte är på FaceBook kan ha en bra anledning att gå med. David Lichman har en sida där han bla lägger ut Padcaster, heter det så? Har laddat dem till ipoden och nu när jag går ut och nattar djur ska jag lyssna. Går förstås bra att lyssna direkt i datorn antar jag. Är glad för ipoden som kom tillbaka efter ett års bortavaro. Tacksam tanke där också..

Bilden, B har gjort en rolig anordning för hattarna. Saker som fanns i huset innan vi rev det och flyttade det hit.

Rätt gissat , jag gruvar mig för att gå ut. Sitter med overallen på och bloggar för att skjuta på det istället för att göra slag i saken. NU går jag... dörren blåste upp huuuuu kanske hästarnas mentala påverkan..kom med maten NU

5 kommentarer:

Blenda Elby sa...

Han pratar så mysigt, och påminner om James Woods.liyi

Monika sa...

Tänk att kunna glädjas åt så mkt ;-)

Nypan sa...

Han är bra att ha din B, fyndigt värre :-P
O jag längtar så tills han kommer hit :-D

Elisabeth sa...

James Woods ? Skådespelare? Missat har jag ;)

Blenda Elby sa...

Ja, kolla klippet http://www.youtube.com/watch?v=mGRsN6ji_AU

Vet inte vad dom pratar om riktigt, snabbgooglat lite bara.