fredag, mars 19, 2010




Snön vräker ner ;) Jag roar mig framför datorn.
Caroline Resnicks blogg lade jag till min blogglista. Skulle ta bort en blogg där ingen skriver mer men undrar lite om jag av misstag tog bort andra. Såg i sista sekunden små röda kryss på vissa men hade redan tryckt.. Lär väl upptäcka vad som hänt så småningom.


En sådan där boll vill jag gärna ha. Verkar tillräckligt hållbar för Dorado men priset är därefter. Frakt och kanske skatt på det också. Vore bättre om någon sålde dem i Sverige.

6 kommentarer:

Marion Princic sa...

vad ær det før en ball du prata om? kan næmligen inte se bilden...

Elisabeth sa...

Equi-Spirit 40" ULTIMATE Cordura ball.

Finns på Naturalhorsetalk.com

Mycket lockande. Tror inte Parellis boll kommer att hålla så länge för Dorado, han reser sig och försöker smacha alla bollar inom synhåll. Hittills har han lyckats.

Marion Princic sa...

Parelli´s boll verkar ændå vara rætt så tufft. Viserligen leka Milva som en tjej med den - och inte som en kille ;)
Kunde se videon hemma. Det ær nog datorn på jobbet som inte vill att jag titta på all det roliga ;)

Elisabeth sa...

Ja Parellis boll verkar bra men när Dorado fick se Annettes så reste han sig och försökte landa på den och då blev jag tveksam om den skulle hålla. Kanske ska chansa och köpa en ändå det finns väl lagningskit kan man tänka.. hörde att Allure haft sönder bollar :)

Marion Princic sa...

boys will be boys ;)
det finns säkert nagot man kan laga det med.
men jag undrar om man kan fortfarande beställa dem? nu när collectionen bara sälja saddlar och parelli har inte lanserat sin nya collection än.

Elisabeth sa...

Okey! Kommer det en ny collection? Har du hört något?