lördag, mars 27, 2010




"Perfection is an illusion…and horses hate it! We need to learn to be perfectly in the moment, to be ready to adjust for the horse in whatever way is required to keep him safe, confident, engaged, playful and connected."

Linda Parelli

Fint uttryckt tycker jag. Har lagt in Lindas blogg på min lista, vet inte varför det inte blivit gjort tidigare.


Just hemkommen efter yogande och Ayurvedisk lunch på Torrsjö skola. Bra dag! Mycket avstressande.. Annars grått så det förslår, nollgradigt och ömsom regn ömsom snö ;)

11 kommentarer:

ingela sa...

Just ja, har du varit där, härligt! Jag har pumpat och efter det yogat hemma ett par timmar så nu är jag mjuk och trött i musklerna. Dags för en promenad.
Då fick ni göra de härliga psoas övningarna!, ligga på kudde mot väggen osv. De har jag också gjort, då blir det gärna att tiden rinner iväg några timmar för det är så skönt hehe =D

Unknown sa...

ja, å hunden yogar på skrivbordet hon ;o)

Elisabeth sa...

Ja den här sortens yoga är inte plågsam precis :)

Frida sa...

Låter som du har haft en bra dag! Det där citatet är verkligen bra! Något jag skulle behöva tänka mer på!

Eva Östman sa...

Vilken fin bild - den skulle passa i en inredningstidning :-)

uh sa...

Jag gillar verkligen den här bilden !!!!! Så otroligt söt hon är :-)

Åsa Dalpraktiken sa...

Jag tror det är strålningen från dator och lampa Smilla vill åt ;-)
Så hon laddar om!

Elisabeth sa...

Eva den här sortens hund är redan omodern i inredningsreportagen :) det ska vara mopsar.. Jaså det är därifrån hon får energin..

Marion Princic sa...

hur gjorde du för att läga till Linda´s blogg? försökte, men förstar mig inte riktigt pa det.

Elisabeth sa...

Om man går in på Layout så står det "Lägg till en Gadget" till höger. Där går du in på "Blogglista" och skriver in den bloggadress du vill ha. Hoppas det fungerar.

Monika sa...

jag hade bara hört talas om rondelhundar tidigare men nu vet jag det finns skrivbordshundar oxå;-)