onsdag, mars 24, 2010



Nu på hemvägen var jag in på hästaffären på Bergsgatan vad den nu kan heta.. höll så när på att köpa en tjusig jacka. De hade rea och sånt kan få även mig att falla för saker jag inte behöver. Jackan var stiligt guldig och skulle passat utmärkt till Guldgossen en solig dag. Dessvärre var det en regnjacka. Tjusig var den i alla fall, Pikeur, välskräddad med fina detaljer. Var lite rädd att vissa skulle skratta år mig så jag avstod ;)

Bilden föreställer en annan , den skulle jag köpt direkt :)

5 kommentarer:

Ulrika sa...

Jag tycker att du ska köpa alla guldjackor som kommer i din väg. Dels för at du är strålande och dels för att ingen kan få för mycket guldkläder. Det är aldrig fel med guld.

Jag samlar och har guldjacka varje dag till skolan:)

Elisabeth sa...

Du är underbar, nu ler jag från öra till öra :)

Nypan sa...

Jag håller med föregående talar (skrivare).
Tycker oxå att du ska köpa guldjacka :-D
Jag skulle inte skratta, bara bli impad.
Kram o ses i morrn

Marion Princic sa...

haller ocksa med dem andra. der är aldrig fel att matcha sin guldhäst :)
dessutom älskar jag pikeur. mycket bra kvalitet och passform!

Lina sa...

Hot stuff! Skulle va något på Barelli games ;)