söndag, januari 31, 2010




Yipiii!!!! Vi fick sol idag och -15 är ju inte längre någon match ;) Har åter inlett projekt "bli smidig som en panter" vid upp och avhoppning på min rara, rara, rara häst. Gosehäst med kramvänlig mage. Så duktig att pulsa i snö, det har han nog inte mycket vana av tidigare man han är en klippa.

Använder mina 25 år gamla tossor som köptes i Jämtland när vi bodde där. Kom ihåg dem när jag läste i Dagens Nyheter att de var "heta". Tänk att man förr eller senare blir modern om man bara tjurar på med sin gamla vanliga stil. Tossorna är av filtad ull utan annan sula och perfekta att kravla på hästar med :)

Jag ser ljuset idag, januari har känts längre än 2009 års alla månader ihop. Februari here we come...

2 kommentarer:

Lina sa...

läste först fel tossorna ska det va inte trosorna x)
Vad mysigt, fick också smaka på solen fast den varade ungefär 5 min :)

Elisabeth sa...

Här var det nog 50 minuter men man är ju inte bortskämd för tillfället. Trosorna :) dom väntar jag med att visa, har tre par långkalsonger under overallen.