fredag, januari 15, 2010



Igår kväll hade vi Parellipanterträff. Mycket trevligt och min träningslust vaknade till lite. Vi såg på första delen av Birmingamfilmen och jag blev riktigt rörd ibland. Sååå många fina hästar och duktiga människor. Det riktigt lyste av kärlek till hästarna.

Sen Lichmanprat, det verkar bli verklighet att han återvänder till Sundsvall i slutet av juli. Tjohoo!!! Ska skriva mer om detta i helgen, hur man anmäler sig och så. Ska bli så roligt och vilket tillfälle att träffa både nya och gamla Parellivänner.

Nu tillbaka till verkligheten.

5 kommentarer:

Blenda Elby sa...

åh, då vill jag vara med om det finns plats!

Maria J sa...

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Gud va kul=)
Jag och Cherokee "MÅSTE" vara med så är det bara.

Kramar från oss på Lindberga

maria j sa...

P s. Ge Stora Syster en stor puss på mullen från mig D S.

Elisabeth sa...

Ni är härmed anmälda och står längst fram på listan Blenda och Maria :)

Elisabeth sa...

Pussen kommer att utdelas snarast. Hon verkar må bra och är lika snäll som vanligt, har inte blivit tjock heller..