söndag, januari 17, 2010


Jag får återkomma till det här med David Lichman, ska konferera mer med damerna som arrangerar innan jag skriver. Datumen är i alla fall 17-18 juli och det hela ska bli jätteroligt!! Ser mycket fram emot att han ska hjälpa mig att läsa min häst och ge mig råd om hur jag bäst ska bli den ledare Dorado behöver :) Vår väg mot ljuset.. apropå fotot.

Denna dag ingen hästträning alls, röjer i husets alla vrår för att få sinnesfrid. Därefter ska jag fokusera på min häst :)

3 kommentarer:

Nypan sa...

Vacker bild.
Ang Lichman så är det bara en fråga om var vi ska hålla till.
:-)
Återkommer med mer info så snart jag vet.

Lina sa...

Ja man blir lite less på all snö när man ser de fina sommarbilderna.

Vad spännande med Lichman! Hoppas man också får träna för honom =)

Yvonne sa...

Å Lichman, vart anmäler man sig och finns det platser kvar?

Kram Yvonne och Nokke!