lördag, januari 30, 2010



VI GRATULERAR !!!!!!! INGEGERD OLSSON har fått sin GRÖNA STRING fick jag veta idag :))))) Roligt och välförtjänt, det har inte varit så lätt alla gånger med hennes buspojke. Hispanoarab..jag säger bara det :)




http://www.thehorseshowdl.com/LC/The_Horse_Show_Episode_270_Webcast.mov

Mycket trevligt program från "The Horse Show". Tänkte direkt på Lina under första delen. Kanske ett ställe att åka till innan Parelli eftersom hon är för ung för det ännu. "Ponnypappan" har visserligen stängt av mig på Håsjöservern för att jag försökt få Storasyster att bli ett nödvändigt ont för Lina men hon kan säkert se detta på annat sätt ;)

Om ni inte kan se när ni klickar kan ni gå till thehorseshow.com och klicka på TV SHOW.

6 kommentarer:

Lina sa...

Vad roligt! Grattis grattis Ingegerd! :))

Länken var riktigt ball, blev sugen. Kommer finnas plats för Storasyster i sommar ;)

Elisabeth sa...

Oops det där blev fel..Lillasyster ska det vara :)

Rosa sa...

Stort GRATTIS Ingegerd.
Kul att se hästarna leka i snön.

Eva Östman sa...

Ja, verkligen stort grattis till Ingegerd!

Zäta hälsar att han inte alls förstår vinken om hispanoaraber - han säger att det är ett alldeles utmärkt släkte ;-)

Elisabeth sa...

Flåt Z det var ett övertramp jag menar mer att ni behöver människor med mer Savvy än de tänkt sig från början eller nåt ;)

Lina sa...

Lillasyster är så välkommen som så, Ponnypappan hälsar ;)