söndag, januari 24, 2010


Tränat en stund men ack så mycket mindre lätt det är att hänga med i svängarna. Gossen ändrar sitt beteende så snabbt och jag gör så många misstag. Längtade efter Erica idag.

Antingen får jag honom att cirkla så nära med lite kaxig attityd då går det bra att vända igenom och byta gångart och så. Även vänster varv går bra.

För att få honom att cirkla längre ut på spåret måste jag gå upp lite i fas och då blir han osäker och vill inte gå i vänster varv. Minsta uppfasning i det läget från min sida får honom att hoppa ut. Övergick till 45" linan igen, antar att det är så jag ska göra. Det är som om han behöver " hålla handen" när han ska vara en bit ifrån mig.
Avslutade på god barfot.


Får möjligen bra kondition till slut och ponnyerna också. Har bestämt mig för att hålla dem borta från corallen och det blir ett fasligt jagande och springande både för dem och mig, kanske bra ;)

Bilden är återvunnen. Har ännu inte köpt kamera men nu har jag definitivt bestämt vilken det blir.

Inga kommentarer: