fredag, november 20, 2009








Tittade på bloggen hur det såg ut november i fjol tyckte mig inte kunna minnas mörker och lera och mycket riktigt, snö och sol :) Det är olika. Bilder från hur det ser ut nu ;)


Fick motorhaveri på bilen igår kväll, (tur man har sparat pickuppen :) ska lämna in Saaben på måndag så får de försöka ge ett pris på rep. Blir det för dyrt så får L laga den trogna vita springaren i stället. Oroar mig lite för hur jag kommer till jobbet på måndag, vimlar ju inte av bussar här precis.

7 kommentarer:

Unknown sa...

helt rätt, det var vitt och kallare då, på höjderna höll det vita i sig tills vintern kom på riktigt. =) Kanske inte nere på stan dock...

Elisabeth sa...

Minns det som om jag var mycket piggare då också :) Nu får det gärna bli riktig vinter..

Anonym sa...

Inte mer än rättvist att ni får ha skånsk vinter om vi måste dras med vargen, kan man kanske tycka. Kalla hem vargen så får ni snö, tror jag.
/U

Anita sa...

... Två vargare sprang förbi huset som min syster just flyttat till från Stockholm. 10 minuter från Sundsvalls centrum. Hon funderar på att flytta igen...

Anita sa...

...vargar... imponerande djur på mindre än 1o meters avstånd.

Elisabeth sa...

Haha nu fick jag mig ett gott skratt U :)

Tur att du ingrep A och visar på att vi redan har vår beskärda del av gråben. Vi har väl bara skogen emellan din systers hus och oss så vi får se om mina djur får vargspader i vinter också..

Gunilla Wiman sa...

Älskar att se bilder på Dorado tillsammans med sin "flock". Han verkar så nöjd och jag är så glad att han har det så bra.