onsdag, november 11, 2009



"Everything you are against weakens you.

Everything you are for empowers you."

- Wayne Dyer


Kan vara bra att påminnas om.. höll på med ett inlägg om Rollkur förra veckan, fick aldrig in det men tala om att var "weakend" när jag höll på med det. En avvägning det där förstås, det är ju bra att saker kommer fram i ljuset men folk som visar på alternativ kanske gör mer nytta . Kanske..

Bilden, det kommer en vår och sommar igen.. ikväll har jag i alla fall tränat lite även om jag inte såg mycket av min häst i mörkret ;) Jag tror det gick bra, kändes så.
Fotat av Annalena Ödmark.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, viktigt att minnas att det är bättre med allt man gillar än ogillar. Konstigt att det är så svårt bara. Fast jag läste något om hur obehagliga erfarenheter präglar hårdare än behagliga. Förmodligen helt adekvat en gång i tiden för vår överlevnad, men just nu känns det opraktiskt.
/U

Elisabeth sa...

Ja man känner ju till det där med att om en hel grupp gillar något man gör eller säger så hör man ändå mest den som inte gör det ;)