fredag, november 13, 2009


Så här såg det ut i går morse, betydligt trevligare med lite snö.
Jobbade några timmar och följde sen med Rosa till Jämtland. Jasmine ska vara på Dalpraktiken under en tid. Vi hade en trevlig kväll hos familjen Brandt. Som vanligt verkar livet där behagligare..

När jag kom hem så hade Dorado tappat en sko :( Vår hovslagare är justerad så vi får klara oss i alla fall till tisdag. Ska se om jag hittar någon broddad boot som han kan ha och som är hel ;)

Hade inte med mig kameran till Jämtland, vad börjar hända med min bloggkaraktär..

7 kommentarer:

Anonym sa...

Måste tillstå att det blir vackert med snön även om jag är vinterhatare. Tappskor verkar gå som ett "virus" i dessa lertider.
Hade tur med "hovis" så lilla Q, fick sina tappskor påslagna redan igår-SKÖNT. Han sa att han hinner inte så mkt. annat just nu än slå på tappskor. Så kanske du har rätt ändå, det är bättre med vinter.

Sofie sa...

Oj nu är vinter här :-) ja så där ser det då definitivt inte ut här i södern :-)

Elisabeth sa...

Tappskor och snö som fastnar under hovarna och så leran också ;) En enorm ligghall och ett ridhus och jag skulle gilla årstiden ;)

Nypan sa...

Jaha, ni har varit och myst ni..
Skämt o sido, nu får du ta o skärpa dig (o inte glömma kameran).

Kramis

Eva Östman sa...

På söndag ska jag först lyssna på föredrag av din hovslagare (om hans hingsthållarliv), sedan äta lunch med honom och sedan få bjuda honom på kaffe här hemma :-))

Vi får se om jag vågar visa honom mina körfarkoster...

Elisabeth sa...

Lyllo dig :)

ingela sa...

OK, nu läste jag om tappad sko, så då fattar jag ;o)