söndag, november 29, 2009

Bloggmania.. eller helt enkelt undvikande av tråkigare saker ;)




Söndagens bästa, jag har fått en lampa som kastar sitt ljus en bra bit ut på planen. Lite sikt ner dit jag går med skottkärran till och med. I alla fall med den lilla snö vi har, det gör mycket för ljuset.
Kunde se att borsta och mysa en stund. Dorado är egentligen inte alls så intresserad av att jag kliar honom, det var inte Zapatera heller. Något mer under insektsperioden, undrar om det är jag som inte är så bra på det eller om det hör till temperamentet..

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Manno var inte heller alls road av kli och mys. Nu kan han tycka att det är skönt att bli borstad och masserad i alla fall. Jag saknar ju ibland min Lenny som i timmar kunde stå och klia och klias. Lenny höll min hand med sina tänder och andra väldigt nära och bekräftande umgängesformer. För Mannos del är det inte tal om det. Jag tror han, som varande vänsterhjärnad, är mer inriktad på det vi gör tillsammans än att vi är tillsammans, som räckte för den extremt högerhjärnade Lenny. (I alla fall är det min nuvarande teori)

Elisabeth sa...

Tål att fundera på..