måndag, november 23, 2009


Ägnade en bra stund åt att massera Dorado med massageapparaten. Kan inte påstå att han verkar tycka om det ;)
Take the time it takes, ja det är bara att lägga upp en långsiktig plan och utrusta sig med tålamod och förståelse. Har ju hållit på med det här tidigare men måste ha låtit mig luras av att han verkat lugn men antagligen varit introvert. Idag verkade det som om det var första gången " How interesting! "

Annars ganska mysigt med hönät och tända lampor i lösdriften. Ponnyerna i ett hörn och Dorado och fåren i ett annat. Bara jag som störde friden med min surrande apparat. Ingen mer än Dorado brydde sig i och för sig.

Smilla har börjat rymma på gamla dar, antagligen ligger det ett kadaver i närheten. Inte bra nu blir det koppel tillsvidare ;)

4 kommentarer:

mattemia sa...

Haha med ålderns rätt, tar gamlingarna sig en massa friheter.
Min gamla farbror har börjat stjäla fikabröd från bordet ,sånt som han aldrig tidigare ätit.Han har plötsligt glömt var våra tomtgränser är, och ger sig själv ut på vift. Väldans charmigt tycker jag ;)

Elisabeth sa...

:))

Rosa sa...

Ja man blir förvånad ibland,Jasmine som jag tränat så mycket med ljud när massageapparaten som knappas hörs så tog det ju 1.30 tim innan hon slappnade av.:)

Elisabeth sa...

Ja vi har väl fått sådana hästar av någon anledning ;)
Igår när jag skulle fortsätta tog jag en annan apparat som det lyste lite om, jag fick inte komma i närheten av honom ;) Satt själv i ett hörn och masserade min overall i en halvtimme till han åtminstone sänkte huvudet där han stod och bevakade mig.. beredd att fly när som helst.