torsdag, november 26, 2009


Saaben hade en breakdown förra veckan och nu har vi hämtat ut den. 8500 kronor fattigare men en ny bil faktiskt. Turbokrafter :) Felet har nog funnits länge. Nu kan jag nog köra transport utan att få stopp i backar. Det gäller att se positivt på saker tänkte jag när jag körde hem med mina fina nya glasögon på mig;) Hästtäcke får vänta lite till.. det är ju varmt som på sommaren ;)

Hann hem i skymningsljuset och tränade en stund. Kunde faktiskt se min häst. Körde lite On line i corallen först och sen Liberty. Så fort jag släppte honom tappade jag all Draw "How interesting!"
Var listig och tog in en tunna och tänk då hade jag bara Draw och ingen Drive. Jo lite, han gick i liten cirkel runt mig och jag kunde till och med vända igenom och byta varv. Hur konstigt är inte detta? Hur ska jag få bort tunnan tro? Kanske avvänjning, först byta till hink i mitten och sen liten burk kanske :)
(Undrar om Parellisarna accepterar burk i mitten av corallen vid audition ;)


Här sitter jag vid datorn och ser frökenaktig ut och det är jag ju.

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Ha en tunna i fantasin, kanske kan vara ett alternativ?

Alternativt påstå att Parellis bara ser en tunna i sin fantasi, om de skulle ha invändingar:)

Skolfröknar är vi allihopa, allihopa, allihopa!
Skolfröknar är vi allihopa, allihopa, allihopa!
Jag med!
Och du med!
Jag med!
Och du med!
Skolfröknar är vi allihopa, allihopa, allihopa!

(ett litet bidrag till julavslutningen:)
=D

Elisabeth sa...

Haha du är underbar !! :)

Blenda Elby sa...

man kan nog tunna ner tunnan (!) lite eftersom så att det till slut blir en platta som man står på, som en sån där "spot" som finns i gamla nya L2 paketet, fast kanske lite större . =)

/Bosse Parelli

Elisabeth sa...

Smart Bosse :))