torsdag, oktober 08, 2009


Såg i går att Parelli rekommenderade att man säger Playpen istället för annat. Bättre att tänka på lek istället för arbete. Tog honom riktigt på orden och idag kunde jag åka hem i solskenet och tillbringa mest "undemanding time" i vår Pp. Satte in en pall för att verkligen slappna av när vi gjort någon övning. Har gott hopp om att det här kommer att bli bra :)
Hade bättre Draw idag men helt omöjligt med vändning igenom. Ska filma och se vad som händer, mest tror jag att jag använder repet i vändningarna på lina, får väl se.
Måste tillbaka till jobbet nu, föräldramöte igen men vad gör väl det när man fått vara med sin häst i dagsljus :) Men vad han ser ... ut, hoppas det är vinkeln ;)

2 kommentarer:

Nypan sa...

Nu blev jag verkligen avundsjuk, skulle oxå vilja leka med min häst i dagsljus i stället för skymning, matdags och kvällning, bläää.

Hoppas vi ses snart :-D

Kram

Elisabeth sa...

Ja det är ju verkligen skillnad. Kände mig så tacksam att jag fick det idag.

Kram