onsdag, oktober 14, 2009



Jag älskar verkligen Parellisystemet som hjälper mig att få sådana upplevelser tillsammans med min häst. Jag satt över en timme på en tunna i solen och Dorado lämnade mig inte, han snusade på mig och kittlade mig med morrhåren.
Han la sig ned mindre än två meter ifrån mig efter ett tag, tidigare har han vågat lägga sig en enda gång när jag varit i närheten.
Jag reste mig för att gå in och då följde han mig först men gick sedan före och hoppade över tunnan, stannade, gick sidvärts och tittade sen på mig som att han frågade -Var det bra eller?
Eftersom han verkade vilja jobba så gick vi in i corallen utan att förbereda On line. Han gjorde lite övergångar och åt ena hållet vågade han byta varv om jag var försiktig.
Galopperade sakta och då är han lite kaxig, kommer nära och känns lite som att han flyttar på mig ;) Det kan jag kanske bjuda på, vi får väl se.
En guldstund med Guldgossen :)

På den här länke finns makalösa hästbilder, särskilt för arabälskare. Noterat också vilken utrustning man använt.
http://photo.net/photodb/photo?photo_id=6522694

6 kommentarer:

Blenda Elby sa...

Åh!

Eva Östman sa...

Åh!

Elisabeth sa...

Åhå jaja :)

Maria J sa...

GUD VA HÄFTIGT!!!!

Josefin S sa...

Coolt!!!

Sofie sa...

Gud vad härligt :-))