söndag, oktober 11, 2009

Hemma på mammas gata är pojken rätt okey med lastningen nu :) Flera rätt avancerade Freestylesaker går bra i padocken men det grundläggande innuti playpennen har vi lite mindre lätt för ännu så länge.
Filmade när jag gjorde vändningar i trav och ser att han kikar längtansfullt ut ur corallen ;) Jag försöker vara lite överdrivet behaglig för att inte skrämma honom och istället blir det hela lite luddigt. Bättre och bättre dock.. :)
Har kollat mer på Linda Parellis Freestyle och det är verkligen påtagligt vad mycket jag behöver påminnas om. Särskilt att inte traggla ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Wow!!! //Josefin S

Maria sa...

Helt fantastiskt!!!

Nypan sa...

Vad ni kan!!!!
Jag vill oxå kunna :-(

Ses vi på torsdag?

Kram
\Anette

Elisabeth sa...

Jag kommer gärna på torsdag :)

Anonym sa...

Det var en snygg lastning!

Ha det bra!

/Frida från Borås

Malin Englund sa...

Snyggt! Känner att jag får lust att träna mera på det jag också!