lördag, oktober 03, 2009


I torsdags plockade jag in den sista buketten, det visste jag inte men sen kom frosten ..

Inget hästande än idag men jag har köpt leksaker och kläder på barnloppis. Jättefina saker och för lite pengar. Roligt faktiskt, jag som inte precis gillar att shoppa blev alldeles till mig :)

Nu ska jag ut och börja öva Liberty lite mer på allvar, att följa en plan alltså. Ska pröva lite och ikväll, rita och skriva en "karta". On-line blev verkligen mycket intressantare när jag följde planen. Har uppnått de målen nu även om det inte är perfekt men känner att vi behöver gå vidare. Kan ju alltid återkomma till det gamla och försöka förfina så småningom. Oroar mig lite för underlaget på ridplanen bara, hoppas att det inte blir för många frostnätter på rad ..

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Tjusig blomsterprakt!

Och bra jobbat som uppnått mål.

Jag tycker inte att det alltid är så lätt att hålla sig till planen och då blir det ju ganska svårt att nå målen, så jag tycker verklgien att du gjort det bra.

Elisabeth sa...

Nej det har du rätt i att det inte är lätt att hålla sig till planer. Med Dorado är det lättare än tidigare för han fungerar så mycket bättre när han känner igen det vi gör och när jag sakta bygger på. Det gör säkert alla hästar men han reagerar starkare än de jag haft tidigare så det är lugnast att hålla sig till planen. Det märks verkligen nu när jag startar upp lite nytt..