torsdag, oktober 01, 2009

Bad B filma lite i det sista solstrålarna, därav motljuset. Börjar slappna av lite vid filmning efter att ha gjort det ett antal gånger själv. Inget tjafs mellan filmaren och motivet idag ;)

Vävningen ska vara mer åt sidvärts är det meningen, helst Halfpass men det blir det inte alltid. Det var Erica Furberg som tipsade om att man kunde göra det lite intressantare så. Nästa steg med åttan är ju galopp men har gett upp det för tillfället.

Nu ska jag försöka att övervinna det där hästhårsviruset och gå och laga middag. Så lite jag vill det egentligen ;)

9 kommentarer:

åsa sa...

Duktiga ni är =)) rena joggingpasset!

Elisabeth sa...

Ja träningen sker utan att man märker det dessutom, passar mig bra :)

Nypan sa...

Jättefint, man får ju gåshud.
Jag blir inge avundsjuk (ironi)
;-)

Ses vi i helgen?

Kram
\Anette

Blenda Elby sa...

Blir inge avensjuk alls ja heller ;-) Ser ju jättejättefint ut, och Roligt. Rena instuktionsfilmen! Och inspirationsfilmen!

Bra tips det med sidvärts vid weaven, den känns annars som jag ber om för enkelt och pointless. Bra för jag känner att jag undvikit den för att jag upplever den som så tråkig!

Så kul att det går att dela med sig digitalt, även med film tom =D

Marie sa...

Gud va jag njuter av att se denna häst som jag minns lite harig och VÄLDIGT osäker ha det så underbart roligt och vara så trygg tillsammans med dig :) Jätte kul :) Kram Marie!!!

Elisabeth sa...

Tack tack! Vad roligt att ni skriver:) Kan känna ibland att vad håller jag på med med denna blogg men om den inspirerar lite till andra också så är det helt värt det :) Mig själv inspirerar det definitivt till att hålla fokus på träningen.
Har körförbud på finkan så hästen får i alla fall stanna hemma i helgen. Kanske kommer över en stund själv. (Beställde besiktningstid för sent ;))

Jenny sa...

Det är jätteroligt med din blogg!! Keep up the good work!

Får man fråga vad det är för musik; väldigt bra!

Sofie sa...

Gud vad duktiga ni är, jätte skoj att se och bra musik, vem är det?

Elisabeth sa...

Tack :) Musiken är av Ilse DeLange en holländsk sångerska. Hörde henne någonstans och eftersom hon inte fanns på iTunes skickade jag efter från hennes hemsida. Man kan ju hoppas att hon tycker om att man sprider hennes musik och inte får en skrapa om det upptäcks..