fredag, oktober 16, 2009



"The horse knows what you know and he knows what you don't know, and most people don't know what they don't know, and if the horse knows what you don't know and you don't know it; you've got a problem, and you just don't know it."


Hittat på Sofies blogg. Så bra att jag bara måste ha det också. Vet inte vem som sagt det ännu.
Ledig idag och det regnar. Kanske meningen att jag ska hinna något annat än hästar..

Lärde mig att man kan ändra en inställning på Google så att de bara visar bilder som man får använda fritt. Utmärkt hjärnträning det här med datorn..

2 kommentarer:

Josefin S sa...

Mycket bra citat.

Här nere i södra Sverige snöar det för fullt! Det är inget vi är vana vid direkt. Ombytta väderroller ;).

Elisabeth sa...

Aj då snö ;) Själv har jag inte ens satt på vinterdäcken ännu, ovanligt sent.. Lämplig bild jag satte in då :)