måndag, oktober 26, 2009


Om man skall börja från början, har du något tips på vilket material som lämpar sig bäst?
Där grunden förklaras och det som man börjar med?

Fick denna fråga nu och vet inte vad jag ska svara.. förr sa man ju bara Level 1 och sen Level 2 materialet. Hur har ni gjort som har börjat på senare tid ?

(Snälla svara för jag vill gärna att denna tjej ska fortsätta med Parelli :))


Otroligt mörkt, inget hästande idag. Önskar mig lite en strålkastare vid stallet fast elräkningarna är höga ändå.

5 kommentarer:

Nypan sa...

Själv tycker jag fortfarande Level 1, men annars är det väl 7 games och Horsenality DVD:erna ur success-series.

Blir inget hästande för mig heller.
Detta förbenade mörker.
Man får väl se fram emot helgerna :-)

Kram
\Anette

Blenda Elby sa...

Hoppas på nåt revolutionerande i Birmingham, vore ju bra med ett mera grundtäckande kit än det som finns nu, det är svårt att söka information på SC sidan om man är helt ny. Tycker allt att de kastade ut barnet med badvattnet.

åsa sa...

Det som börjat för Erika här (och som parelli rekommenderar) är "Horsenality" från success series och "on line" från Pattern.
Jag tycker Horsenality först och sen L1 (dvd boxen från 2005)sen fylla på med lite blandat.

Sofie sa...

Seven games och horsenality fr success och online fr patterns.
:-)

Levada sa...

Har försökt på egen hand att komma igång med Parelliarbetet, men med knagglig skolengelska o några trasiga cd-skivor ifrån savvy club har jag gett upp. Väldigt, väldigt svårt att som oinvigd inte ha nån plattform att börja ifrån :(